Re: Problem z klawiaturą

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 23:17:56 MET DST

Użytkownik "DeXter" <nemesis_dex@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1175029695.624708.245560@b75g2000hsg.googlegroups.com...
Ani prowokacja ani o komórke. Napisałem przecież ze mam problem od
jakiegoś czasu z podwójnym wpisaniem jakiej kolwiek litery zreszta nie
tylko litery. Poprostu jak wcisne ten sam klawisz dwa razy to zadziala
tylko raz dopiero po uzyciu jakiegos innego klawisza moge spowrotem
powrócic do wpisania poprzedniej litery czyli moge klikać sobie 50
razy na litere np. "k" a i tak wyswietli mi sie tylko jeden raz to
samo dotyczy klawisza backspace i strzałek.

A jak wciskasz daną literę razem z shiftem to jest tak samo ?