Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wysoka.izbo_at_ojcze.dyrektorze>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 22:35:16 MET DST

> Wziąłem z angielskiej wikipedii. O ISO. Wystarczające do przekonania
> większości ludzi, że jest to zarówno norma przemysłowa jak i prawna.

Poczytaj Konstytucje.
Potem szukaj informacji w wikipedii.

> Prawo samo z siebie jest stanowione przez normy :).
> Prawo składa się z norm. :)
> Jakoś tak uczą na prawie, coś mi się wydaje

A Konstytucje tez kaza czytac ?

> Normy są rozpowszechniane za darmo - w każdej pożądnej bibliotece masz
> Dzienniki Ustaw. Obywatele nie mają również obowiązku znać prawa - wystarczy
> że sie do niego stosują.

:-)
Sorry, za zawracanie glowy proba merytorycznej dyskusji.
http://www.normy.pl/sklep.php

> I dlatego właśnie wymyślono normy...
> I dlaczego nie chcesz tego przyjąć do wiadomości?

Nie kwestionuje istnienia norm. Sam w codziennej pracy uzywam przynajmniej
kilkanascie.
Normy czy to PKN czy ISO nie sa natomiast prawem, dlatego nie obowiazuja
obywatela. O zapisach w nich zas zgodnie z Ustawa o sprzedazy det. powinien
informowac sprzedawca.

Pozdrawiam
PaPi