Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 21:49:04 MET DST

*Eneuel Leszek Ciszewski* wrote:

> Więc mylę czy nie?

wydaje mi sie ze tak bo Pioneera nigdy nie mialem/

> Czytasz zdecydowanie wolniej niż ja pisze? :)

nie wiem jak szybko piszesz ale czytanie 22tys postow zajeloby troche
czasu. a podejrzewam ze nie napisales ich wszystkich w ciagu jednego
miesiaca ;)

> Aha. No tak. Jeździć każdy lubi, nóg w wypadkach tracić ludzie nie
> lubią, ale ze znajomością choćby podstaw różnie bywa.

coz niektorzy maja poprostu pieniadze i wszelkie naprawy zlecaja...

[ciach]
> Jakby zasłużony upadek, choć oczywiście nie cieszę się jego
> nieszczęściem.

nie wiem po co to napisales ale niech bedzie...
troche NTG sie robi nie uwazasz? ;)

--
pozdrawiam
  Andre