Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: ShiVy <shivy_at_[serwer.na.tlenie>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 13:45:13 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Chyba jest gwarancja i stosowna ustawa, a noszone dane
> nie są przecież arcyważne i niepowtarzalne. :)

masz jakiś dziwny tok rozumowania... Ja szukam sprzętu, który jest jak
najmniej awaryjny... Mój brat już kupował takie "mp4" na promocji w
hipermarketach i po miesiącu padały. Sprzęt markowy to sprzęt markowy...
Poza tym nie po to kopiuje na pendrive'a dane aby zastanawiać się czy
dane zostaną tam czy nie (nie wspominajac juz o waznosci tych danych ..) :)

> Z Twego punktu widzenia? Raczej nie. Szybkość jest ważna w przypadku
> labowego obrabiania dostarczonych negatywów, bo lab obrabia to masowo.
> Ty -- możesz po prostu wpiąć penflashkę, nakazać kopiowanie i pójść do
> kuchni, aby sobie coś przekąsić lub wypić. :) Ponadto komputer nie jest
> w całości absorbowany przez to kopiowanie, :) więc możesz i kopiować w tle.

nieraz cos trzeba skopiowac "na szybko" to raz. Dwa, nie lubie czekac.
Trzy, po co mam sobie utrudniac zycie jak przy doplacie tylko kilku $
mam o wiele lepszy jakosciowo sprzet ?

> Przeczytałem fragment. Jeśli to prawda, że MP4 odtwarzają tylko
> jabłka -- przyznam Ci rację. :) Niestety nie wiem, czy to prawda.
> Zakładam, że tak.

Jak na razie nie spokalem sie z mp4 ktory by ten format odtwarzał..
Zreszta nie w tym tkwi problem... Chodzi o to, ze takie odtwarzacze to
szmelc, a wiekszosc ludzi mimo tego typu komentarzy/dyskusji/porad nadal
kupuje tego typu rzeczy. Pozniej tylko narzeka ze cos sie popsulo...
Najbardziej smieszyla mnie strona klienta z allegro, ktory kupowal tego
typu odtwarzacze od "super sprzedawcy"... nie dosc ze ten mu zly sprzet
wysylal to z opoznieniem i na dodatek musial odsylac bo zawsze cos sie
psulo, srednio po paru dniach.... :)