Re: Czym monitorowac Gigabyte 965-DS3?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 13:13:34 MET DST

Proces Maciek <imorthorn@wp.pl> zwrócił błąd:

> Bez obudowy jest 45 w stresie, fajny ten programik - dzieki za namiary.

U mnie rigthmark nie daje rady w ogóle, musiałem go wywalić. Nawet źle
procesor rozpoznaje. Natomiast core temp daje radę, choć źle podaje
temperaturę tjunction. Jeśli chcesz znać wyższe temperatury ;) albo
popalić procesor - to TAT:
http://www.ati-power.fr/Intel-TAT,dl644.htm (kliknąć na Télécharger)

--
Saiko Kila