Scythe Mine - małe jest dobre?

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 12:09:37 MET DST

Jakiś czas temu bardzo chciałam mieć u siebie chłodzenie Scythe Ninja
Plus, ale po dokładnym wymierzeniu wnętrza obudowy okazało się, że
zabraknie mi 1 cm wysokości. Odłożyłam decyzję o kupnie chłodzenia,
ale niedawno mój wiatrak zaczął wyć przy włączaniu komputera i dał
mi do zrozumienia "wymień mnie" ;)
Mam bardzo na oku Scythe Mine, mniejszego brata mojego upatrzonego
chłodzenia.Co o nim wiecie z praktyki, jak się sprawdza, jak wydajność
i jak decybele:)