Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 09:25:03 MET DST
Message-ID: <869ce$4608c6bd$57cf8def$11242@news.chello.pl>

> Kupujesz monitor z matryca okreslonej klasy, wiec zawiera to w sobie
> mozliwosc bad pikseli. Dlatego jest mozliwe, ze towar jest w tym miejscu
> zgodny z umowa (ale niekoniecznie, moze akurat ten konkretny monitor
> mial lepsza gwarancje).

Tzw. "klasa" monitora czy inny wymysl nie sa zapisami w polskim prawie.
Jesli nie zostales poinformowany o mozliwosci badz wystepowaniu bad pixeli
przez sprzedawce = mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa.
Gwarancja nie ma tu zupelnie nic do rzeczy gdyz gwarancja to dowolna
odpowiedzialnosc producenta (na ogol). Niezgodnosc towaru z umowa (dawniej
rekojmia) to odpowiedzialnosc sprzedawcy zagwarantowana w prawie.

> To, ze sprzet byl uzywany jest nie do udowodnienia, skoro go otworzyles
> dalej i jeszcze uruchomiles.
> W skrocie - teraz mozesz sie oprzec tylko o dobra wole sprzedawcy. Wroze,
> ze bedzie nedznie, skoro nie potrafisz nawet zrozumiec doradzajacych ci
> bezstronnych ludzi na grupie ;p

Zadna dobra wola. Jak sprzedawca nic nie mowil o mozliwosci wystepowania bad
pixeli to zaniesc i domagac sie naprawy/wymiany/zwrotu pieniedzy.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Tue Mar 27 09:25:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 09:51:23 MET DST