Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: WG <empty_at_none.com>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 18:34:25 MET DST
Message-ID: <midp1r60lema$.1vr3nygn2ogea$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 26 Mar 2007 09:18:56 +0200, PaPi napisał(a):

> A co do rzeczy ma gwarancja LG ? Chodzi o niezgodnosc towaru z umowa - za
> co odpowiada wylacznie sprzedawca a nie producent/gwarant.
> Jesli sprzedawca nie poinformowal o tym bad pixelu to towar jest niezgodny z
> umowa.

Znowu wypowiadasz się na tematy, o których nic nie wiesz?

"Na przykład sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli
kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie powinien był
wiedzieć (art.7)."

Klasy monitorów nie są jakąś wiedzą tajemną, oceniając rozsądnie kupujący
powinien coś wiedzieć o nabywanym sprzęcie przed wydaniem kilkuset złotych.

Wojtek
Received on Mon Mar 26 18:35:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 18:51:23 MET DST