Re: athlon dwurdzeniowy na 939 czy na AM2 - jakie różnice?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 13:34:21 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Dla Ciebie tylko podstawka się liczy? A to, że Intel podstawki
> nie zmienił, a wiele płyt Core 2 po prostu nie obsługuje, to
> nieważne?
>
> Dla mnie liczy się oferta na daną chwilę, a nie mniej lub
> bardziej iluzoryczna możliwość rozbudowy komputera w bliżej
> nieokreślonej przyszłości.

Dobra Panowie, przekonaliscie mnie do zmiany płyty (juz wczoraj). Mam
okazje opchnac to co mam, i kupic cos lepszego, wiec to zrobie, nawet
jak bede musiał do interesu dopłacic ( teraz napewno)
Prosze wiec o rade, co by warto było wziac -pytam o płyte pod am2,
(nvidia) chyba ze teraz intele mają lepszy stosunek wydajnosci do ceny.....
Uzywam linuksa, mało gram, troche ogladam/koduje/divxy, wiekszosc czasu
czytam i pisze, najbardziej denerwuje mnie czekanie na otwracie
programu.........
Grafika mogła by byc zintegrowana.. -jesli to nie obnizy wydajnosci
obliczeniowej procesora.
Pozdrawiam
ToMasz