Re: Pendrive PQI/Kingston czy Pentagram

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 23:00:21 MET DST

"Andre" eu6a0m$kkm$1@news.onet.pl

> a sytuacje taka ze ma sie tylko jedna szanse na dostarczenie
> danych i jedyna mozliwa droga jest pendrive wykluczasz tak?

Zdrowy na umyśle weźmie dwie flashki. :) Ale oczywiście nie wykluczam. ;)

> i dlatego tak musi byc z pendrivem... ehh....

Nie musi. :) (mam nadzieję, że łapiesz iluzję) :)

> a co Ty jakas wyrocznia jestes? omnibus? masz sprowadzac ludzi na
> 'jedyna' wlasciwa droge?

Twoim zdaniem moja droga jest jedynie słuszna? :)

> good. kolega zadal pytanie wylacznie na temat trzech przez siebie
> wybranych pendrive'ow.

Chyba nie. (to znaczy post inicjujący wątek na to nie wskazuje)

> bardzo sie ciesze bo zle bys zrobil...

A to dziwne, bo dlaczego Cię cieszy, że ja nie czynię zła. :)
Oczywiście nie bronię Ci cieszenia się. :)

> i co to ma do rzeczy?
> moja kamera sony miala rok gwarancji a po 10 latach dziala idealnie...

A co ma Twoja kamera do gwarancji flashki?

> p.s. to z kamera to tylko przyklad. cyfrowa tez mam ;p

To rzuć jakieś zdjęcia i filmy -- pooglądamy. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'