LCD a kolory i katy

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 17:30:57 MET DST

Witam
Zastanawiam sie nad Samsungami: 940FN lub 971P i mam dylemat :)

940FN zalety:
-cena
-"guziczki" - czasem bawie się w Linuxie i starowanie z panela by sie
przydało (trochę niepochlebnych uwag słyszałem na temat oprogramowania do
971P)
- czas reakcji

971P zalety
- kolory
- czas reakcji - hmm, teoretycznie OK, ale na forach piszą różnie

I teraz pytanie:
- czy zauważalna jest różnica 16,2 - 16,7 mln kolorów w pracy
biurowo-internetowo-filmowej (czasem jakiś divix, rzadko), czasem bawię się
zdjęciami z cyfrówki
- kąty - oba mają po 178, czy do pracy w pojedynkę potrzebne aż tak duże -
może starczy 160?

Oglądałem w sklepie i tak prawdę mówiąc nie widziałem szczególnej różnicy
pomiędzy 971P a 940N :) - stały obok siebie - włączony pulpit i explorator
windows, a różnica cenowa - przepaść. Czy warto wywalać tyle kasy - czy
rzeczywiście różnice są istotne. Poczytałem różne fora, mva.pl, i dalej nie
wiem :( Moja 14CRT powoli dogorywa i muszę coś kupić, cena w zasadzie nie
jest problemem, ale nie chciałbym kupować czegoś, co nie jest mi potrzebne.

Pozdrawiam
Janusz K.