Re: Jaki wybrać cichy i chłodny HDD do notebook'a

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 14:22:58 MET DST

> Prawdopodobnie pół miliona. Zauważ, że wg niego flashdyski są dużo szybsze
> od mechanicznych:

To twoje słowa nie moje... A to że Flashowe są szybsze od mechanicznych to
już fakt - poczytaj "lekturki" z branzy IT ;)

> U mnie Seagate pracuje bezgłośnie -- słychać przy nim brzęczenie
> elektroniki.

To znaczy, że nie pracuje bezgłośnie - przeczysz sam sobie. Porównaj nowy
model Segate'a i Samsung'a w całkowitej ciszy, a usłyszysz wyraźną różnice.

> Choć awaryjność dysków (pomijając błędy użytkowników) jest niemal żadna.

To ciekawe dlaczego w ciągu ostatniego roku tyle z nich wylądowało w
serwisie...
Oczywiście ty jestes najmadrzejszy i odpowiesz ze przez błędy
użytkowników... Dobre...

Ty za to jestes "ekspert" pełną gębą...

--
Seb