Re: Tzw. urządzenie wielofunkcyjne

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 13:48:26 MET DST

W dniu 2007-03-25 06:55, skx napisał(a):

> -- drukowanie zdjęć bez marginesów (czy to jest standard?);

Dziś tak, parę lat temu był to kosztowny i trudno dostępny luksus.

> -- skanowanie materiałów transparentnych;

Epson ma, Canon nie.

> -- podajnik kartek do skanowania;

Canon ma, Epson nie.

> -- przyzwoite oprogramowanie do skanowania (może również
> rozpoznawania tekstu, ale jestem przygotowany na zdobycie jakiegoś
> OCR-a niezależnie) w komplecie;

Oba na podobnym poziomie, osobiście bardziej przemawia do mnie Epson
(ale to z racji wieloletniego obycia z tą marką)

> -- wszelkie przyjemne opcje dodatkowe w stylu drukowania na CD/DVD.

Chyba żadne z nich.

> Skłaniam się ku Epsonowi ze względu na cenę i ramki do slajdów.
> Z góry dziękuję za pomoc w wyborze.

Jeśli bardzo istotna jest możliwość skanowania slajdów i negatywów to
Epson. Jakość druku, zwłaszcza foto, też będzie troszkę lepsza. Na
korzyść Canona przemawia perspektywa bardzo taniej eksploatacji (kupić
dziś urządzenia drukujące z starych, dobrych, popularnych i bajecznie
tanich kartridży BCI-6 to prawdziwa gratka!).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl