Re: Jaki wybrać cichy i chłodny HDD do notebook'a

Autor: Gil <gilboa1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 00:55:04 MET

Mszaaa <niema@op.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Już dawno nie sledziłem najnowszych informacji z tego zakresu...
>
> Proszę Was o radę, jaki HDD 2,5" wybrać do notebooka (IBM T42), który ma
> być:
> 1) cichy
> 2) nie grzejący się
> 3) odporny na wstrząsy
>
> Interfejs: ata100

Wybierz jakiś najtańszy 120 GB. Wszystkie się grzeja co im nie przeszkadza w
normalnej pracy. Wszystkie są podobnie odporne na wstrząsy. Wszystkie są
podobnie ciche.
Kiedys były (w czaach dysków 20Gb) podobno świetne dyski Fujitsu na łożyskach
tzw. olejowych. Każdy chiał je miec i wiele w tym czasie pisano. Dysków Fujtsu
już się nie produkuje a tzw. obiegowe opinie to mity.
Bierz co jest najtańszego na sklepie byle duży.