Re: Nowa platforma - jaka p³yta dla S775?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 14:38:59 MET

Celeron

> A zdajesz sobie sprawê z tego, ¿e ten Celeron jest znacznie gorszym
> procesorem od wspomnianego Athlon64?

Znacznie gorszym w przeliczeniu na cenê procesora z p³yt±? Zacznijmy od
tego, ¿e moc procesora jest mi potrzebna g³ównie do zaawansowanych operacji
na du¿ych plikach graficznych i pó¼niejszej kompresji ich do JPG. Jakie¶
zastosowania 3D, najnowsze gry i inne takie gad¿ety mnie nie interesuj± :)

--
Marcos
[Marek ¦lusarczyk]