Re: PILNE! - który model lasera wybrać?

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 11:02:33 MET

Mariusz napisał(a):
> Witam
> Zastanawiałem się nad zakupem jednej z tych drukarek:
>
> Kyocera FS-1000
> Kyocera FS-1010
> HP LaserJet 5/5N
> HP LaserJet 5P
> HP LaserJet 6P
> HP LaserJet 2100
> HP LaserJet 2200
> HP LaserJet 1200
> HP LaserJet 1300
>
> Który z tych modeli wybrać do drukowania domu?
>
> Modeli 5L/6L nie biorę pod uwagę ze względu na to, że przeczytałem w
> [...]

Witam!
Instrukcję serwisową do drukarek HP LaserJet 5P i 6P zamieściłem na
swojej stronie. Ja mam HP 6P już trzeci rok i jestem zadowolony, toner
(z wałkiem w komplecie) na 5 tys. stron (tzn. do 5tys.) można już kupić
za 80zł (oczywiście regenerowany, bo nowy kosztuje więcej niż dałem za
drukarkę).

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl