Asrock P4i65G + dowolna karta sieciowa i dowolna drukarka

Autor: kaspej <kaspej_at_WYKASUJ.wp.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 14:46:08 MET

Sytuacja nie wytłumaczalna, już pisze o co chodzi.
Zaczęło się od tego iż zintegrowana k. sieciowa w tej płycie, nie
potrafi!?! komunikować sie z innymi podsieciami(prawidłowo
skonfigurowane i działające VLAN'y), inna karta (jakiś stary 3COM) niema
z tym problemu. Jednakże jest jeszcze jeden problem związany z kartami
sieciowymi w ogóle na tej płycie. Próba drukowania na jakiejkolwiek
drukarce podpiętej przez LPT, kończy sie nie powodzeniem(drukarki jednak
dają sie zainstalować i nawet są wykrywane przez PnP), jeżeli
powyłączane są karty sieciowe to drukowanie czasami jest możliwe. Wiem
to dziwnie brzmi, ale na nowym komputerze udało mi sie zrobić 2 wydruki.

Może istnieje rozwiązanie tego problemu, ale ja nie jestem w stanie nic
już wymyślić, zamiana sterowników nic nie daje, system jest w pełni
zaktualizowany. Rzecz najciekawsza, system nie widzi żadnych problemów,
nie wykazuje żeby jakiekolwiek zasoby były zajęte lub współdzielone, a
jednak próba drukowanie kończy sie niepowodzeniem.

Czy ktoś jest w stanie wymyślić dlaczego taka sytuacja ma miejsce, jak
taki problem wytłumaczyć klientowi, jak to uzasadnić?