Plyta pod AM2

Autor: MarkX <markx_at_op.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 14:00:42 MET

Jaka plyte polecalibyscie na obecna chwile pod AM2?

Ma byc w miare tania, wydajna, stabilna i nie awaryjna :) Za dodatki w
postaci 15 zlacz usb, 10 zlacz sata2 i 20 kabelkow dolaczonych do zestawu
nie mam zamiaru placic.
Nie gram praktycznie wogole, komputer bedzie wykorzystywany glownie do
internetu i multimediow. Pewnie na poczatek bedzie na tej plycie siedzial
jakis sempron.

Jakie macie zdanie na temat zintegrowanych grafik? Wiem, ze w chipsetach
n430 jest jakis GF6100. Czy moze lepiej kupic plyte na chipsecie n5x +
osobno grafe? Czy chipset ze zintegrowanym sprzetem moze byc mniej wydajny?
Czy to bedzie lepsze od tego co mam obecnie?

Plyta Biostar k7nf2
Procek duron 1600 soc.a
pamiec 2x256 (400)
grafa radeon 9600 pro
hdd sata2 250 samsung

MarkX

P.S. Podkrecac raczej nie bede, ale jezeli bedzie cos podobnego w podobnej
cenie, to oczywiscie wybiore ta gdzie mozna cos samemu podlubac:)