Re: [GIELDA] PS2 na USB ADAPTER PRZEJ Ś CI Ó WKA TANIO!!!

Autor: Piotr Mikolajczyk <petrosm_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 10:46:33 MET

> A może komuś się przyda wycieraczka pod drzwi?

Dziekuje za pouczenie.

Jesli uwazasz, ze moj post naruszyl nietykiete grupy w sposob karygodny,
posypuje glowe popiolem i prosze o usuniecie go.

PS. Jakbys mial jakas dobra wycieraczke pod drzwi to jestem bardzo
zainteresowany, tylko, zeby dobrze piasek trzymala, dopiero co sie
zainstalowalem w nowej lokalizacji i przyda sie taki gadzet :)

Piotr