Re: LCD 17'' do 1000 pln

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 09:07:12 MET

Proces Brama <bronek_zona.SPAMTRAP@tlen.pl> zwrócił błąd:

> Fajny monitorek.
> Ale jak poczytałem ilu osobom wywala badpiksele to się przestraszyłem
> i trzymam się Samsunga z PVA. Choć niestety droższe.

I jeśli dobrze widzę, to nie mają możliwości ustawiania bez programu,
tak jak niektóre starsze modele? Z tego powodu ja nabyłem właśnie benq,
choć mam dobre doświadczenia ze starszymi, jeszcze normalnymi samsungami
(jednego nawet używam na codzień). BTW ten polecany przez Ciebie w innym
poście 971p też jest dość nieergonomiczny z innego względu, chodzi o ten
przycisk na dole...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8