Re: Chcialbym zapytac o to opinie na temat nagrywarek NECa. Warto kupic? Czy odradzacie?

Autor: Don't Stop Me Now <pisz_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 22:19:16 MET

>> pastelowa Verbatim

Bardzo dobre płyty, w przypadku cd audio najlepsze , pomijajac wydania MFSL
(złote :) ) dla voodoo audiophile :)
A przy tym bardzo ładne dla oka

Nie testowałem pastelowych DVD z racji tego że zrobiłem kilkanaście testów
TDK + 16x i nagrywają się bardzo dobrze na NEC-u 3540A
a przy tym są w ciągłej sprzedaży z tej samej tłoczni, w tym samym sklepie
mogę je kupić :) co jest o tyle istotne że producenci często zmieniają swoją
ofertę
i kolejne serie znikają bardzo szybko, a zdarza sie że zmienia się producnet
(tłocznia)

Były kiedyś u mnie dostępne DVD Platinium Plus 8x , zrobiłem kilka testów,
bardzo dobre wyniki, kupiłem 100 szt i płyty znikły
z mojego sklepu

Darek