Re: plyty TDK - jakosc

Autor: Mikolaj 'strOOs' Zacharow <mikolaj_zacharow_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 18:15:49 MET

Użytkownik "tomek" <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:etr9i8$mef$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Mam duzo roznych filmow z kamery na plytkach DVD-R firmy TDK (nagrywam z
> kamery na kompa a z kompa archiwizuje na płyty).
> Ja uważałem, że to najlepsze płyty obok Verbatim.
> Ale ostatnio ktoś mi powiedział, że to jedne z najgorszych tylko firmowane
> przez TDK.
>
> Zatem jaka jest racja ?
>
> I jakie płyty DVD jakościowo są najlepsze ?
> VERBATI AZO ? (bo ja sądziłęm, żę TDK im nie ustępują)

Jakis czas temu specjalnym programem (nie pamietam dzis juz nazwy)
sprawdzilem plyte Sony DVD+R. I co mi wyszlo? Po polaczeniu sie ze strona
posiadajaca baze nosnikow pokazalo ze: TDK, Sony, Verbatim, Imation, Maxell,
Emtec i kilka innych firm to.. TEN SAM NOSNIK.
Wiec na dzien dzisiejszy cokolwiek niezlej marki (nie licze
Hawk/Vakoss/Platinum) jest dobre lub zle - zalezy od trafionej serii.

Pozdrawiam
Mikolaj

PS. Czy ktos z grupowiczow wierzy w to, ze kazda firma ma wlasna fabryke
plyt?