Re: Chcialbym zapytac o to opinie na temat nagrywarek NECa. Warto kupic? Czy odradzacie?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 17:15:34 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Którego ze słów nie rozumiesz i dlaczego nie rozumiesz?

No nie wiem. To tak jakby powiedzieć, że program pocztowy niektóre maila
ściągał niespodziewanie dobrze, można rzec idealnie. Albo że listonosz
przynosił niektóre listy niespodziewanie dobrze, można rzec idealnie :)

To jest bez sensu, bo jedyną funkcją nagrywarki jest wypalanie płyt i
jeśli nagrywarka działa to wypala płytę i żadna inna nagrywarka nie
wypala tych płyt lepiej - po prostu każda je wypada dobrze.