Re: Panel sterowania: brak pozycji "Urządzenia Bluetooth"

Autor: Marek Wojtaszek <mwojtaszek_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 14:28:38 MET

On 20 Mar, 21:20, zyli <z...@poczta.onet.pl> wrote:
> 2. PC Suite Sony Ericsson (2.0.53) do bani. W instrukcji gdzieś wyczytałem
> (faq?) jeżeli masz kłopoty z połączeniem się z telefonem to usuń inne
> programy do komunikacji z telefonem. Usuwałem i chyba zawsze coś gdzieś
> było bo dalej nie działało.
> 3. BlueSoleil (2.3) - ten jest dobry. Nic mu nie przeszkadzało, łączność i
> przesyłanie plików za każdym razem. Bez problemów.

Kurcze, to może być to... Poprzednio miałem Nokia PC Suite, ale po
dezinstalacji - ciągle to samo.
I problem nie jest w samym BT, bo mogę się komunikować z tym telefonem
(wysyłać, odbierać pliki, bawić się zdalnym sterowaniem itp), jednak
SE PC Suite nie widzi telefonu i koniec! :(
Po kilku godzinach walki - poddałem się.

Marek