scandisk

Autor: Krzysiek <x_at_x.x>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 13:38:06 MET

witam
chicialbym, abyscie doradzili mi w takiej oto sprawie:
jest w firmie komputer z systemem windows 98 i problem polega na tym, ze
ZAWSZE przy uruchamianiu komputera włącza sie scandisk. Wiele razy scandisk
był włączony nawet na kilka godzin (tak, ze przeskanowal caly dysk,
gruntownie), a mimo to i tak sie ciagle uruchamia i tak.Szef mowi, że trzeba
cos z tym zrobic, a ja nie wiem co jest tego przyczyna. Zastanawialem sie,
czy przypadkiem nie jest dysk uszkodzony, ale nie chce w ciemno isc i kupic
nowy dysk, bo to jest duzy wydatek, wiec jak nie mam pewnosci to nie chce
szefa narazac na wydatek. System w ogole sie caly sypie, czasem trzeba
odinstalowac siec i ponownie ja zainstalowac bo czegos nie widzi. Moze
faktycznie walniety jest dysk.
Jesli mozecie to poradzcie cos.
Z gory dzieki
Krzysiek.