Re: ceny lcd'kow

Autor: ziemo <no_at_e.mail>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 11:10:00 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Obniżki na pewno będą, ale na starej, znanej zasadzie:
> coraz większe panele za tę samą cenę.

swoją drogą ciekawe na jakiej wielkosci to sie zatrzyma, ja zaczynalem
od 14" i za kazdym razem kupowalem wiekszy monitor/panel, ale ostatnio
wystopowałem, majac do wyboru 19, 21 i wieksze, jakies panoramy,
wzialem zwyczajna 19", z wygody. Przed 2X" calowa panorama to juz
musialem sie jakos dziwnie oddalac, przemeblowanie robic na biurku itd.
W pracy co prawda dzialam na 2 monitory, ale to specyficzne zastosowania.

--
Ziemo