Re: To który w końcu cichszy: Seagate 250 GB, czy Samsung 250 GB

Autor: Gil <gilboa1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 23:47:46 MET

Marcin Narzynski <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Który dysk jest cichszy: Seagate 250 GB, czy Samsung 250 GB. Dodatkowo
> Samsung ma tylko 8 MB cache, a Seagate 16 MB. Czy ten cache ma duży wpływ na
> ogólne parametry?
>
> MN

Ja mam Samsunga 300 i Seagata 320. Oba ATA na USB. Mają po niecały rok.
Samsung cichutko pyrkocze jakby sie kartofle gotowały. Ale jest w miarę cichy.
 Seagate wydaje się cichszy. Ponadto jak sie podłączam przez USB to samsung
się dość długo wczytuje i lataja na pasku wczytywane katalogi i pliki. Seagate
wczytuje się momentalnie. Obłożenie plikami jest podobne. A nawet na tym
Seagacie mam o wiele więcej plików foto. Ale to szczegół nieistotny przy
normalnym podłączeniu. Mam wrażenie że Samsung jest chłodniejszy. Ale nie
widziałem jeszcze programu, który by monitorował temperaturę HDD na USB.