Abit NF7-S i ilość modułów pamięci

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 12:40:27 MET

Cześć

Mam płyte Abit NF7-S z założonym procesorem Athlon XP3200 (Barton) i
pamięcia 2x512MB (płyta ma 3 gniazda).
Chcę sobie dołożyć dodatkowe 512 MB.
W dokumentacji do płyty znalazłem informację, że mogę w niej
zainstalować trzy moduły 200 266 333 a tylko dwa moduły DDR400.
No akurat z racji posiadanego procesora posiadam właśnie DDR400.

Czy ktoś z Was pakował w tę płytę 3 moduły DDR400 i może definitywnie
strwierdzić, że płyta i system operacyjny widział tylko 2 lub wszystkie
trzy i nie było żadnych problemów ze stabilnością ?

W końcu napisali, że:
Specifications and information contained herein are subject to change
without notice.

Wojtek