Re: PILOT PC

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 11:31:06 MET

PSYLO napisał:

> Od siebie dodam, że wspomniany przeze mnie Maxter to właśnie
> młodszy brat PC Mak'a.

A nie jest to czasem zupełnie inna linia produkcyjna? PC Mak
jest obsługiwany za pomocą programu irPC i może działać w każdym
systemie Windows (Linux podobno też, ale nie sprawdzałem). Maxter
wygląda mi na pilota dedykowanego do Media Center. Da się go
zainstalować w innych systemach?

Swoją drogą, widzę w nim parę ciekawych poprawek: znacznie
poprawiony rozkład i zróżnicowanie wielkości klawiszy. W PC
Maku siedząc po ciemku muszę sobie czasami policzyć paluchem
który klawisz chcę wcisnąć; w Maxterze chyba da się wyczuć
właściwy, rozpoznając jego kształt i wielkość. Pod tym względem
wydaje mi się ciekawszy.

P.S.
Drobne sprostowanie: dodatkowy panel do PC Mak ma rozmiar 3,5",
a nie 5,25" jak wcześniej podałem.

--
      \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/