Re: Supercichy desktop - jak ?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 23:56:49 MET

Wojciech Skrzypinski nastukał(a):

> Droga kompromisu wydumalem : pol-pasywny Tacens Valeo Smart.

Ok, ale pewnie i tak jak nie dasz dodatkowego wyciągu, to będzie się wiatrak
w nim włączał, na jedno wyjdzie...

> Poczytalem troche o tym procesorze i rzeczywiscie moze to byc strzal w
> dziesiatke. Nowoczesny, szybki, no i Cool'n'Quiet. Na procesor chcialbym
> zalozyc Scythe Infinity (chyba jeszcze lepszy niz proponowana przez
> Ciebie Ninja), oczywiscie bez wentylatora. Obawiam sie jednak, ze w
> przypadku dlugich operacji mocno obciazajacych procesor, moze wystapic
> problem (w koncu procesor ciagnie wtedy 95 W...).

Infinity czasem wypada odrobinę lepiej, ale tylko jeśli ma mocny wicher,
podczas gdy pasywnie lepiej się sprawdza Ninja - ma większe odstępy między
finami i powietrze samo się unosi szybciej.

> A moze lepiej wejsc w Athlona 64 ? Wedlug benchmark.pl sa
> najchlodniejsze : http://tinyurl.com/35y4gr
>
> Czy Athlon 64 na S939 i AM2 to w zasadzie ten sam procesor ?

W zasadzie tak. Z tą różnicą, że te nowsze AM2 są już w .65, ale nie wiem,
czy są już w detalicznej sprzedaży...

> Czy jesli wykorzystam swoja stara, cichutka Barracude (40 GB na
> lozyskach olejowych) - niestety ATA-100, to stanie sie ona
> waskim gardlem peceta ?

Coś za coś, ale myślę, że da się z tym życ ;-)

> Mam NECa 16x, do tego baardzo cichego Teac'a CDRW - wykorzystam je.
> Co do przekladania innych komponentow : czy SB Live 1024 moze sie
> przysluzyc nowemu kompowi czy tez zintegrowany uklad da rade ?
> (Zalezy mi na redukcji szumow - mam podlaczony wzmacniacz).

Lepiej zostaw Live'a :-)

> I jeszcze jedno : zainteresowala mnie obudowa Thermaltake Mystic :
> http://www.thermaltake.com/xaserCase/mystic/mystic.htm
> ma wbudowane 3 x wentylatory 19 dB... czy mozna z nimi cos zrobic ?
> np. obnizyc obroty...

Te 19dB to pewnie z 3m odległości... W cichym PC lepiej sprawdza się
wyciągający z tyłu, niż wciągający z przodu. Wystarczy Ci cicha 12-tka z tyłu
:-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...