Re: porownanie maszyn

Autor: Piotr Klimek <usenet_at_USUN_TOpiko.homelinux.net>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 11:14:18 MET

Dnia (Mon, 19 Mar 2007 11:03:30 +0100) ktos podajacy sie za Radosław Sokół
wyklawiaturowal co nastepuje:

> Tu jest pewna różnica. 2.6.20 jest jednak trochę szybsze
> IMHO. Poza tym mam nadzieję, że MySQL na (B) również jest
> skompilowany jako 64-bitowy?

Oczywiscie. Na obydwu maszynach MySQL byl kompilowany pod dana
architekture.

> O, i tu piszesz coś bardzo ciekawego.
>
> To znaczy kiedyś działał całkowicie normalnie, a nagle
> zaczął być wyraźnie wolniejszy?

Przy okazji bylo robionych kilka innych zmian w calym srodowisku (ale nie
na maszynie B), ale ogolnie to tak wlasnie to wyglada. Z dnia na dzien load
average podniosl sie z ~2 do ~4 (przy czym ilosc ruchu, zapytan itd pozostala
bez zmian). Jesli faktycznie A powinno byc wolniejsze niz B, to bede dalej szukal
jakiegos problemu na B. Po prostu chcialem sie upewnic, ze B powinno byc szybsze,
zeby niepotrzebnie nie szukac dziury w calym.

Dzieki za zainteresowanie.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek