Re: Udostępniania połączenia internetowego przez WiFi usb

Autor: Dawid <dawidos_at_epf.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 10:13:49 MET

> Pytanie -- po co. AP nie są drogie, a całość będzie
> ładniej działać. Poza tym udostępnianie należy realizować
> odpowiednim sprzętem, a nie włączanym od czasu do czasu
> pecetem z interfejsem WiFi z malutką antenką o tragicznym
> zasięgu.
Po co ? Sieć ma działać u mnie w domq i nigdzie dalej(pow 35m2).
Komp który bedzie udostępniał chodzi 24h. A koszt myślę, ze bedzie
mniejszy. Taka karta WiFi usb kosztuje na allegro od 35zł a AP cos koło
70. I w moim przypadku sam AP bez routera nie wystarczy. A rozwiązanie
WiFi usb wydaje mi się w moim wypadku niedrogim i prostym rozwiązaniem.'
I najważniejsze spełniającym swoje zadanie.