Re: Czy klęcznik jako krzesło do komputera się sprawdza?

Autor: Peper <Piotr_at_no.net>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 23:37:41 MET

leon a. napisał(a):
> Sprzedają teraz takie "klęczniki", jestem ciekaw, czy siedzi się na nich
> wygodnie i długo, czy też to raczej jakaś zabawka która szybko nuży?
> Określają to jako "rehabilitacyjne". Jak z tym jest, czy nadaje się to do
> pracy przy komputerze?

Klęcznik jest raczej pomyślany do swobodnego siedzenia, nadaje sie
świetnie do czytania książki trzymanej w reku albo oglądania telewizji.
Do pracy przy komputerze na klęczniku trzeba by chyba jeszcze jakiejś
regulowanej podstawki pod klawiaturę żeby to ona wypadała dokładnie tam
gdzie najwygodniej trzymać dłonie. Mam problemy z kręgosłupem i sam
szukam jakiegoś zdrowszego rozwiązania od krzesła. Widziałem tylko raz w
sieci takie gotowe stanowisko a'la klęcznik z uchwytem (blacikiem)na
klawiaturę i podstawą pod monitor, myślałem o zrobieniu samodzielnie ale
jak to bywa na myśleniu sie skończyło:)