Re: IBM T23 - kilka pytań

Autor: <_at_r2r>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 18:06:03 MET

Sławek <slawek@gregmar.pl> napisał(a):

>Zastanawiam się nad kupnem tego laptopa. Ma służyć głównie do programowania
>i przeglądania WWW kiedy jestem na uczelni, dlatego mam kilka pytań.
>Jak jest z głośnością podczas pracy?

Jakiś czas temu kupiłem (na allegro) takiego lapka do zadań bojowych
(w terenie ;-)). Sprawuje sie wyśmienicie. Wentylator jest dosyć
głośny (być może powodem tego jest to że wentylatorek pare latek już
ma - może gdyby go wymienić byłaby zupełna cisza....)

>Ile wytrzyma na nowej baterii?

Moj laptopik dotarł do mnei z nową baterią. Trzyma około 3 godziny
(zależy co sie robi)

>Jak jest z awaryjnością i na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Sprzęt trudny do zajechania :). Działa bardzo sprawnie. Na co zwróćić
uwagę? Na klawiaturę qwerty (mój ma qwertz wiec musiałem ratowac sie
naklejkami) - na aukcji nie było o tym ani słowa. Pozatym - jestem w
100% zadowolony. Dla mnie najwazniejszy był sprawny port RS - i na to
szczegolnei zwróciłem uwagę :).