Re: Wlaczanie/wylaczanie komputera

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 17:04:53 MET

"Radosław Sokół" napisał:

> Dla zasilacza włączanie/wyłączanie to też poważny problem.

Tak, pisząc "reszta elektroniki" miałem na myśli te bebechy po drugiej
stronie moleksów.

> Dla reszty elektroniki mniejszy,

Zdecydowanie mniejszy, przy współczesnej technologii.

> ale nie można tego pomijać lub lekceważyć. Zawsze przyjmuje się,
> że włączanie/wyłączanie stanowi dosyć niebezpieczny moment.

A prawa Murphy'ego stale aktualne. Tym niemniej patrząc na stresy, jakie
przeżywa mój 10-letni już sprzęt przy porannym włączaniu, mogę stwierdzić,
że obowiązują dość wybiórczo - czyli innych ;-).

JoteR