Laser. Olivetti (Lexmark) i kilka kartek naraz

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 14:49:22 MET

Witajcie,

Jest sobie laserowka Olivetti PG L8en (odpowiednik Lexmark Optra E310 /
E312), mam ja od nowosci. Jak dotad zrobila jakies 6000 stron. Niestety
ostatnio zdarza sie jej wciagac po kilka(nascie) kartek na raz i robic
efektowny paper jam. W przypadku drukarek HP wiem, ze pomaga wymiana
jakichs plastikowych elementow (kiedys udostepnianych przez HP za free).
Do Olivetti / Lexmarka nie widze jednak takich czesci zamiennych na
Allegro. Czy ktos ma jakis pomysl jak zlikwidowac ten problem ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail