Re: W SPRAWIE RAMU ??

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 17 Mar 2007 - 10:36:55 MET

Głośnik wrote:
> Rodzaj DDR2
> Producent GoodRam
> Model GR667D264L5/1G
> Pojemność 1024 MB
> Standard PC5300
> Częstotliwość 667 MHz
> Timingi SPD CL5
> Złącze 240 pin
> ECC nie
> Rejestrowane nie
> Uwagi Nie współpracuje z płytami z socket AM2!! <--- Oco tu chodzi ??
> Strona WWW http://www.goodram.pl/[...]
> Gwarancja dożywotnia producenta
>

> Są to dane z www.apollo.pl

> [...]

Nie ma to nic wspólnego z typem podstawki procesora, a jedynie z
możliwościami sterownika pamięci. O ile dobrze pamiętam sterownik
pamięci umieszczony w procesorach AMD nie obsługuje układów pamięci o
pojemności 128Mx8. Moduł pamięci 1 GB może być zbudowany albo z 16
układów 64Mx8, albo z ośmiu 128Mx8. Ten drugi nie będzie obsługiwany.