Jak podłączyć kabelki obudowy do płyty głównej?

Autor: leon a. <nickocisko_at_poczta.onet.com.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 20:58:47 MET

Może to lenistwo D:)) ale prawda jest taka, że nie udało mi się wygooglać
odpowiedzi na mój problem. Otóż, kabelki obudowy komputera mają na wtyczkach
takie oznaczenie - mały trójkącik wytłoczony na wtyczce. Czy ten trójkącik
oznacza może pierwszy pin, czy też oznacza uziemienie? Pytam, bo właśnie
podłączyłem kompa i chodzi mi wszystko, power, reset, ale nie pali się dioda
hdd. Starałem się podłączać stronę wtyczek z trójkącikiem do pierwszego
pina. Nie chcę czegoś zepsuć, może ktoś się tym już bawił i wie co i jak? A,
i dodam, że głośniczek systemowy jakoś tak raz tylko w czasie startu piknie
i dalej cicho. Mam fajny cichy komputer D:)