Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 11:30:41 MET

** ethanak wrote:

> No właśnie tak k... mać nie można - można sobie wysłać tekst po
> sockecie ale tylko do gadania na żywo przez głośnik.

Podstaw pod sterownik dźwięku jakiś loopback co Ci zwraca z powrotem do
kompa dane jako PCM i je jakoś koduj. Trochę roboty dla procesora
będzie, ale nie tak dużo.

> Teoretycznie mogę się bawić w przechwytywanie dźwięku (mam tu vmware),
> czy nawet na chama podłączyć wyjście z karty kabelkiem do drugiej -
> ale to też nie jest rozwiązanie (tracę przenośność całego ustrojstwa
> które musi być połączone z serwerem).

Możesz przechwytywać dźwięk wysyłany do urządzenia w obrębie samego
systemu gościa.

(...)

> Hm... to co ja mam na dysku co się nazywa "festival-pl" i usiłuje
> gadać po polsku?

To raczej nie to.

> btw. gdyby faktycznie festival nauczył się porządnie po polsku gadać
> to by nie było problemu...

Oni chyba pracują nad nowym engine, no bo skoro istniejący się do
niczego nie nadaje to chyba mają co robić. Podpytam w weekend. :)