Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 10:48:53 MET

** ethanak wrote:

> Z tego co widzę generacja wymaga silniejszej maszyny niż odtwarzacz
> mp3. Druga sprawa: podobno komuś się udało zainstalować Expressivo na
> Linuksie (wine), ale działanie jest niestabilne.

Na jakiej zasadzie działa to Expressivo? Na ich polskiej stronie jest
niewiele technicznych informacji. Nie ma do tego jakiegoś SDK? Od biedy
przecież mógłbyś zrobić coś w rodzaju serwera - wysyłałbyś do serwera
tekst, a ten by Ci zwracał strumień czy pliki z dźwiękiem. Myślę, że
jest to wykonalne o ile Expressivo udostępnia jakieś sensowne API/SDK.
To jest oddzielny engine sysntezy czy tylko np. pojedynczy głos dla
MSowego?

(...)

> Czyli synteza mowy na bieżąco odpada.

Heh. Mój znajomy na PJWSTK z tego co wiem bierze udział w jakimś
projekcie dorobienia czegoś polskiego do Festivala... W weekend będę
się z nim pewnie widział to podpytam jak im to wychodzi. :)