Re: Jak zmioenic ram w xp oem?

Autor: <mskrzat_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 00:56:36 MET

no to mam problem...czytalem na innych forach dyskusyjnych, ze nie mozna
zmieniac pamieci.na innych, ze mozna. otoz sam juz nie wiem:mam system i nie
chce go reinstalowac a zmienic pamiec z 256 (533) na 512 (667).czy mam zapuscic
instalke pelnej wersji windowsa xp czy tez moze ta roznjjica MHz gra grole tu
mam 533 a zmieniam na 667.boje sie ze jak kupie nowa kosc to bedzie to samo,a
zaboli finansowo.Bo w kosciach DDRII nie ma roznicy ilosci pinow (taka glupia
mysl...)