Re: laptop asus, sempron czy turion

Autor: <monotypp_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 21:54:27 MET

On 30 Sty, 14:36, lukasszz <lukasszz...@o2.pl> wrote:
> Witam rozpatruje 2 laptopy (wypisałem różnice):
>
> ASUSA6M-Q051
> - Turion 64X2
> - GF 6100 (128)
> cena: 3 135zl
>
> A6M-Q035
> - Sempron 3400+
> - GF 6100 (64)
> - LineOut (czy glosniki mozna zamiast do tego podalaczyc do sluchawek?)
> - Bluetooth
> cena: 2 586zl
>
> Pytanie: Czy warto dokładać te ponad 500 zł, żeby mieć procka 64bitowego.

> [...]

Pewnie i tak z dużym opóźnieniem odpowiadam, ale wg mnie oba laptopy
mają 64 bitowy procesor. A co do głośniki i wejście słuchawkowe, myślę
że nie ma problemu, chociaż nie wiem jaka będzie jakość dźwięku. Sam
zamierzam sobie kupić Asusa q035, jak jeszcze mi powiesz gdzie można
go kupić w tej cenie to będę wdzięczny,