Re: maly szybki dysk

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 11:37:02 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> E, po bibliotekach to nie grzebie. Znów po danych tylko
> (biblioteki są owszem używane, ale jako dane do linkowania,
> a nie do uruchamiania w czasie kompilacji).
hmm, moze i przewaznie tak, aczkolwiek robie dziwne rzeczy na dziwne
procesory, gdzie libs jest w postaci nie prekompilowanej tylko zestawu
.h .c i jest kompilowany od zera i linkowany za kazdym razem gdy projekt
jest kompilowany. Moze to faktycznie nie jest "systemowe" uzywanie
dysku, ale dla mnie zestaw system operacyjny + potrzebne programy + libs
+ bibloteki elementow itd to jest srodowisko pracy "systemowe", a "dane"
to moj /home gdzie trzymam notatki, dokumentacje projektow i ich kody
zrodlowe, zdjecia z wakacji itp