Re: Resetowanie drukarki igłowej

Autor: GastroNova <admin_at_gastronova.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 16:38:39 MET

Dnia 2007-03-12 Radosław Sokół napisał:

 off: Carriage return only

> I powinno być 7-on, 8-off w zasadzie.

Tak jest ustawione.

> A jak drukuje z poziomu DOSa zwykłe pliki tekstowe?
> Dobrze czy też z nadmiarowymi odstępami?

Z odstępami. Ale po kolei.

W trybie graficznym robi linie nawet w środku znaku, a przy zmianie
jakości druku robi efekt zeza, nie trafia drugim nadrukiem w pierwszy.

W trybie tekstowym (dosowe echo na lpt1) robi podwójne odstępy.
Przy kopiowaniu pliku na lpt1 zostawia ostatnią linię w buforze,
drukuje ją dopiero przy następnym drukowaniu sklejoną w jednym wierszu
z nową.

W trybie testów serwisowych zachowuje się dziwnie.
Test znaków i interlini (uruchamiany trzymaniem feed po włączeniu)
drukuje prawidłowo, linia pod linią.
Test "Gives the revision level of firmware and listing of switch
settings, and prints a stored line of print styles" uruchamiany FONT,
drukuje wersje firmware i ustawienia switchy z odstępem, a ciąg znaków
linia pod linią. Ustawienia switchy odczytuje poprawnie.

Drukarka zachowuje się tak na 3 różnych kompach,
na wszeki wypadek sprawdziłem na innym kablu - to samo.

Manual:
http://printers.necsam.com/public/printers/csds/273921.pdf

Dane firmware i switcha:
P660
REV 15 11 CG 07 52 13 9b
SW1 01000010 SW2 01001011 SW3 00000001

--
GastroNova - Urządzenia Gastronomiczne www.gastronova.pl
Kompleksowe projektowanie i wyposażanie, kuchni, barów, restauracji,