Fujitsu Siemens Esprimo P5905

Autor: L.R. <_at_poczta.fm>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 13:29:45 MET

Witam

Mam w pracy wątpliwą przyjemność korzystania z komputera Fujitsu-Siemens
Esprimo P5905 o następującej konfiguracji:
PIV 3GHz
płyta D2151 na chipsecie Intel i945 Express (zintegrowana grafika)
512MB RAM
dysk SAMSUNG HD160JJ SATA

O ile normalnie działa jako tako to problemy zaczynają się przy
przesyłaniu plików po LANie lub nagrywania czegokolwiek na DVD. Komp
momentalnie zdycha i zachowuje się gorzej niż poczciwy 486DX. Próba
odpalenia czegokolwiek w tym momencie powoduje mielenie dyskiem,
opróżnianie bufora nagrywarki i zatrzymywanie wypalania, odświeżanie
ekranu liczone w kilkunastu sekundach a zanim sie wywołany program
uruchomi to spokojnie sobie mozna herbate zrobić.
Orientuje się może ktoś co może być przyczyną takiego zachowania? DMA
sprawdzone i włączone, wirusów brak, programów obciążających jakoś
specjalnie pamięć brak. Również brak mi dalszych pomysłów co jest grane :)
Ostatnią opcją jaka została jest próba reinstalacji Windy ale jak na razie
wolałbym tego uniknąc ze względu na brak czasu.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie pomysły.

Pozdrawiam

--
L.R.