Re: Stary laptop - czy takie coś da się kupić?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 09:57:48 MET

On 2007-03-12 09:31, Konrad Kosmowski wrote:
[...]
> To może po prostu kup sobie czytnik do ebooków

A czy czytnik do ebooków przełączy mi automagicznie tryb tekst/audio?
Zresztą - córeczka ma jakieś takie świństwo z ekranem co niby potrafi
ebooki czytać, porównanie np. z tequilaCat odpalonym na moim Siemensie
C65 wypada zdecydowanie na korzyść tego ostatniego (szczególnie że
kosztował złotówkę ;) ).

> czy coś w rodzaju Nokia
> 770? :) Ew. jakiś tablet PC:

Jak by tu powiedzieć... mam lekkie ograniczenia finansowe na zakup
swoich zabawek :(

Poza tym to co mam sprawdza mi się idealnie, tylko tego audio brakuje...

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
Jedyny produkt M$ który by nie ssał to byłby odkurzacz