PQI U339 PRO czy KINGSTON DTII+ MIGO?

Autor: march <march_at_go2.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 18:56:09 MET

Mam zamiar w najblizszym czasie kupic pendrive'a. W grę wchodza w zasadzie
dwa modele - PQI CoolDrive U339 PRO i KINGSTON DTII+ MIGO.
Ktory wybrac? Moze ktos z Was ma doswiadczenia z tymi penami i moglby cos
podpowiedziec. Chodzi mi o walory uzytkowe, przede wszystkim dotyczace
oprogramowania dolaczonego do tych urzadzen (ktore oprogramowanie lepiej
sprawdzi sie podczas normalnego uzytkowania?). No i tak ogolnie - ktory z
tych penow jest po prostu lepszy?
PQI jest w aluminiowej obudowie wiec pewnie jest lepiej wykonany (z archiwum
grupy wiem, ze zbiera dobre opinie), ale moze "diabel tkwi w szczegolach" i
nalezaloby postawic na KINGSTON-a?
A moze ktos przekona mnie do PQI U330 zamiast U339 PRO (jezeli tak, to w
czym lepszy bylby U330)?

Z gory dzieki!
march