Re: FS Amilo Pro V2085

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 17:01:08 MET

> Prosba do uzytkownikow lub osb majacych kontakt z notebookami o opinie o
> notebooku FS Amilo Pro V2085.
> Wydaje się być dobry wyborem do 2500 brutto (z linuxem).
> Z tego co wyczytalem ma matryce non glare, ma chyba wystarczajacy uklad
> graficzny do prac biurowych + obrobka grafiki. Wystarczajacy chyba tez ma
uklad
> jesli chodzi o dzwiek, do sluchania muzyczki i gadania przez skype? Ma
> gwarancje na 2 lata. Jest cos lepszego w tej cenie co ma gwarancje na co
> najmniej 2 lata bez systemu Microsoft (najlepiej bez zadnego systemu
> [...]

Ja kuznce poleciłem ten model- tylko że w Krakowie morelach była wersja z
Windowsem Home za 2575 brutto, ale już jej nie widze w cenniku.
Sprzęcik niczego sobie, nawet z 512MB ramu śmiga aż miło. 2 lata gwarancji
dostaniesz jeszcze u Asusa, Benq i Maxdata, co do innych to jest to zależne
od modelu. Lenovo ma rok dla firm a 2 lata dla klientów indywidualnych.
U F-S przynajmniej dali normalnie płytke z Windowsem i można sobie wybrać
sposób jego instalacji i bez tego całego syfu Sherware do niczego nie
potrzebnego co i tak po 90 dniach przestaje działać, tak jak u Asusa czy
Lenovo z ukrytymi partycjami Recovery, z których ciężko wyciągnąć czystą
instalke Windy. Porównując do F-S z Celeronem M i Asusa F2F oraz Lenovo 3000
N100 jest znacznie lepszy od lecerona a nie wiele traci do C2D, estetyczna
maszyna, moim zdaniem lepsza matryca niż w Lenovo ale gorsza niż w Asusie,
komplet złączi w tej cenie niewiele notków nie z Celeronem można kupić. Jak
najbardziej trafny wybór.
Jeśli to coś wniesie to mam wyniki 3D Marka odpowiednio 2000 2001 2005 2006:
PentiumM 1730 Intel GMA900 i915GM 512MB PC533 5667 4616 961 225
CeleronM 1400 Intel GMA900 i915GM 512+256 PC533 5338 3666
Core2Duo T5500 Intel GMA950 i945GM 2x512MB PC533 8628 6058 1538 571
Core2Duo T5500 Intel GMA950 i945GM 512MB PC667 8070 5491 1322
PentiumM 2000 GeForce Go6800 256MB i945MP 2x512MB PC533 21617 19171 8696
3493

Tak dla porównania: CeleronM i PentiumM to maszyny Fujitsu, C2D to Asus i
Lenovo

Pozdrawiam