Stary laptop - czy takie coś da się kupić?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 16:45:26 MET

Witam

Łazi mi po głowie taki jeden prywatny projekcik i zaczynam się
zastanawiać nad techniczną możliwością realizacji (eksperymenty wypadają
pomyślnie).

Wymagania (myślę o jakimś starym laptopie z demobilu - podaje minimalne
wymagania):

a) procesor: wystarczający do bezproblemowego odtwarzania mp3
(32/48kbps, mono, 16/22 kHz)

b) Pamięć: 32 MB (eksperymentowałem na 28 MB i wystarcza bez problemu,
prawdopodobnie 16MB też by w ostateczności wystarczyło).

c) dysk: min. 2 GB

d) Karta sieciowa (10 Mb/s, musi działać pod Linuksem, lepiej
zintegrowana chociaż w ostateczności wystarczy jakaś pcimcia) lub
wbudowany napęd CD.

e) Zintegrowana karta dźwiękowa plus jakieś piszczące głośniczki również
wbudowane w laptopa (j.w., wymagane mono 16/22 kHz, 16bit)

f) Matryca 640x400 (całość ma działać w konsoli 80x25, monochrom)

g) Bateria - musi wystarczyć na bezpieczne zamknięcie systemu :)

Ważne że wszystko musi być w jednym kawałku (tzn. nawet głośniki powinny
być wbudowane).

Pytanie: za ile takie coś da się kupić w rzeczywistości (nie: "ile to
jest warte" bo wiem że niewiele) i czego szukać?

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
Jedyny produkt M$ który by nie ssał to byłby odkurzacz