komputer startuje ale nie mogę zobaczyć dysku

Autor: krycha <kkrycha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 15:23:00 MET

Witam wszystkich,
pojawił się następujący problem.
Komputer startuje Win XP, mam łączność z internetem,
ale nie mogę zobaczyć dysków.
Kliknięcie na 'mój komputer' powoduje, że na chwilę znikają wszystkie ikony
z pulpitu
i po chwili pokazują się, ale nie uruchamia się funkacja 'mój komputer'.
Nie mam dostępu do dysków i CD.
Mam dysk 80 GB podzielony jest partycje startowy C i z danymi D,
są jeszcze dwie partycje oprócz swap na których jest zainstalowany Linux
(Kubuntu).
Przeskanowanie komputera programem antywirusowym AVG,
dało na początku informację że MBR zmieniony, a potem listę zainfekowanych
plików.
Leczenie było nie możliwe, więc usunęłam zainfekowane pliki.
Nie zmieniła to sytuacji i dysków poprzez 'mój komputer' nie widzę.
Na natomiast mogę wejść i zobaczyć zawartość dysków poprzez dosowy wiersz
poleceń.
Polecenie dir/w pokazuje na dysku C jako pierwszy plik .rnd.

Czy ktoś miał podobna sytuację i co na to poradzić?

Pozdrawiam Krycha